Klachten

Het kan onverhoopt voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@nunccraftbeer.nl. We nemen iedere klacht uiterst serieus en zullen dan ook direct na het kenbaar maken van een klacht actie ondernemen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Sluiten (esc)

Popup

Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.

Ben je 18 jaar of ouder?

NUNC verkoopt geen bier aan jongeren onder de 18 jaar.

Wij vinden het belangrijk dat jongeren onder de 18 jaar geen alcohol drinken. Wanneer je 18 jaar of ouder bent, zien we je graag terug!

Zoek

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg
Winkel nu